הכירו את דבי ברזון הנדסאית אדריכלות ועיצוב

דבי ברזון, הנדסאית אדריכלות ועיצוב.
עוסקת בתכנון חיצוני ופנימי, בעיצוב החלל והתאמתו למשתמשים.
כחלק משירותיה היא מציעה תכנון ועיצוב דירות, חנויות, משרדים ועוד.
מסגרת מקיפה הכוללת הבנת צרכים, תכנון מדויק, שרטוטים מפורטים, סקיצות תלת מימד, בחירת חומרים, פיקוח בהתקנות, והכי חשוב – ליווי אישי זמין ללקוחות, מה שמוריד ממכם את הלחץ והבלגן של תקופת השיפוץ, כדי שנוכל כולנו ליהנות, לא רק מתוצאה מושלמת, אלא גם מהדרך אליה:-)

מערכת BNF
17/12/2023   

מה עורר אצלך את התשוקה לתחום?

מאז שאני זוכרת את עצמי אהבתי את תחום העיצוב.
אם זה בציורים שציירתי מגיל קטן מאוד, יצירות שהכנתי במסגרת הלימודים, עריכת שולחן יפה, קישוט עוגה, וכל דבר שקשור ביופי ואסתטיקה מוחשיים. בתים יפים גרמו לי לעצור את הנשימה, להתבונן בסקרנות בכל פרט קטן, ולהבין את המחשבה העומדת מאחוריו.
תחום שונה לחלוטין שהתחברתי אליו ככל שגדלתי, הוא פתרון בעיות שונות, אם זה בעיות מילוליות, צורניות, חשבוניות..
חשבתי שאצטרך לבחור בין תחום העיצוב, לתחום המחשבה, אך התברר שלא חייבים לבחור רק אחד.
כשהתחלתי לחשוב מה אני רוצה להיות כשאהיה גדולה, גיליתי את המקצוע המופלא של האדם העומד מאחורי יצירת הבתים היפים, והיה לי ברור שזה בדיוק מה שאני רוצה להיות. מקצוע האדריכלות דורש שילוב של מחשבה עמוקה, פיצוח בעיות קיימות, מציאת הפתרון הטוב ביותר עבור החלל הספציפי, תוך עיצוב ותכנון מדויק של כל קיר, מדף ומגירה.

מתכננים שיפוץ? עיצוב?

מהם מקורות ההשראה שלך?

מקורות ההשראה שלי משתנים, אם מדובר בתמונות השראה של חומרים, עבודות שלמעצבים מוכרים ומנוסים / מעצבים מתחילים ומוכשרים, גימיקים ומנגנונים מעניינים..
אך הכי חשוב לי לא להוריד את הרגל מהגז. בעולם הבנייה והעיצוב הדברים מתחדשים ללא הרף ובקצב מסחרר. חלק מהחידושים מועילים וכדאיים, וחלקם פחות. התעדכנות שוטפת מביאה לחשיפה ולידע גדולים.

אילו אתגרים עיקריים עמדו בפניך בניהול העסק בזמן המלחמה?

מיד עם תחילת המלחמה, עולם הבנייה השתתק. אנשים שהתחילו כבר בתהליך שיפוץ נאלצו להפסיק, נגריות ומפעלים רבים נכנסו לעבודה במתכונת מצומצמת. ככל שעובר הזמן, המשק מנסה לחזור לשגרה, עם דגש לחנויות ומפעלי יצור ישראלים – כחול לבן.

מה המטרה העיקרית שלך בפגישה הראשונה עם הלקוח?

המטרה שלי בכל תהליך ליווי ועיצוב הוא לצעוד יד ביד עם הלקוחות, שירגישו שיש להם על מי לסמוך, וכמובן להגיע לתוצאה הסופית הרצויה במינימום זמן ותקלות.
לכן כבר בתחילת ההיכרות נשב לפגישה מסודרת, בה נעבור על כל צרכי המשתמשים ועל סגנון העיצוב המועדף והנחשק, ולכל אורך הדרך נוכל להיות ממוקדים ויעילים.

חדשות BNF

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו לעדכונים שוטפים בתחום העיצוב והבנייה.

 

ספרי לנו על אחד הפרויקטים שלך

פרויקט שהסתיים ממש לאחרונה הוא שיפוץ דירה בית שמש, בו המטרה היתה לקחת דירה ישנה ולא מרנינה, ולהקפיץ אותה לדירה מעוצבת, מאירת עיניים בקו נקי, תוך חשיבה על פרקטיות, על חווית שימוש, אחסון, והכל במסגרת תקציב.
הריהוט בדירה הוזמן מנגר בהתאמה אישית על פי שרטוטים מדויקים, כדי לנצל כל איזור ככל הניתן תוך שמירה על מראה מעוצב ואחיד.
בחדר השינה תכננתי ראש מיטה מפנק, בולט 30 ס"מ מכל צד, ובהתאמה אליו שידות צד מינימליסטיות תואמות לארון ברוחב 30 ס"מ בדיוק למראה מושלם.

איזה טיפ את יכולה לתת לנו?

ההמלצה שלי לכל אחד ואחת שרוצים לעצב את הדירה המושלמת עבורם, היא לא להתמהמה, וכן להכניס מעצב/ת לתמונה בשלב מוקדם. אין כמו ניסיון ועין מקצועית שילוו אתכם כבר בשלב השינויים הראשוניים עבור דירה מותאמת, חלוקת חלל חדשה במקרה הצורך, ומימוש הפוטנציאל של הדירה במקסימום עבורכם.

כתבות נוספות

מתכננים שיפוץ לבית?

השאירו פרטים

האם מינימליזם עדיין יכול להשפיע בצורה מרבית?

כשמדובר בעיצוב חיצוני, מציאת האיזון המושלם בין פונקציונליות ואסתטיקה היא חיונית.

מטבח מעוצב יכול לעשות הבדל משמעותי במראה הכללי ובפונקציונליות של הבית שלכם. עם זאת, קל להתעלם מפרטים מרכזיים ולעשות טעויות נפוצות בעת תכנון עיצוב מטבח

בניית בית חדש היא משימה מרגשת אך מורכבת הדורשת תכנון וביצוע קפדניים. מבחירת החומרים הנכונים ועד להבנת חוקי התכנון, ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון

המדריך המלא לעיצוב חדר שינה – טיפים, טרנדים והמלצות לעיצוב מודרני ופונקציונלי

חומרי גמר לעיצוב הבית – מדריך לבחירת ריצוף, אריחים, טיח וצבע

הכירו את ינון אלפא – קבלן שיפוצים

מדריך לתכנון חצר וגינה – רעיונות וטיפים לעיצוב חצר חלומות

מדריך שיפוצים: כל מה שצריך לדעת לפני תחילת פרויקט שיפוץ הבית

חדשות BNF

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו לעדכונים שוטפים בתחום העיצוב והבנייה.